1. Verleiden op internet
Het boek “Verleiden op het internet” van Aartjan van Erkel gaat over hoe je als bedrijf effectief kunt communiceren en verkopen via het internet. Van Erkel behandelt in het boek diverse technieken om de aandacht van de doelgroep te trekken, het vertrouwen te winnen, de interesse vast te houden en uiteindelijk tot verkoop over te gaan.
Het boek is gericht op ondernemers, marketeers en communicatieprofessionals die meer willen halen uit hun online aanwezigheid en hun online verkopen willen stimuleren.
Releasedatum: 1 mei 2011
2. Maak ze gek!
Het boek “Maak ze gek!” van Aartjan van Erkel gaat over hoe je online meer klanten kunt krijgen door de aandacht van je doelgroep vast te houden en hun nieuwsgierigheid te wekken.
Het boek bevat praktische tips en technieken om effectieve webteksten, e-mails, landingspagina’s en advertenties te schrijven die aansluiten bij de behoeften en wensen van je doelgroep. De nadruk ligt op het creëren van een emotionele verbinding met je doelgroep en het stimuleren van hun verlangen naar je product of dienst.
Releasedatum: 1 juli 2016
3. Nummer 1
Het boek “Nummer 1” van Aartjan van Erkel is zijn meest recente boek en gaat over hoe je als bedrijf de nummer 1 kunt worden in de markt waarin je opereert.
Het boek geeft praktische tips en voorbeelden om je bedrijf te onderscheiden van de concurrentie en om klanten voor je te winnen. Van Erkel deelt in het boek ook zijn eigen ervaringen als ondernemer en marketingspecialist.
Releasedatum: 25 januari 2022
Meer over Aartjan van Erkel
Aartjan van Erkel is met schrijvenvoorinternet.nl één van de bekendste copywriters van Nederland. Naast het schrijven van boeken verzorgt ook hij ook trainingen en kun je hem ook inhuren als gastspreker.